Lumea e cât o batistă

În primul rând, la mulţi ani tuturor sărbătoriţilor de azi, şi mie!

În al doilea rând, încep să cred că lumea este cât o batistă. Sunt un pic sătulă de asta! Cunosc persoane noi dar după puţin timp descopăr că de fapt avem o cunoştinţă comună. Deja mi s-a întâmplat  de câteva ori ca persoanele pe care le-am cunoscut să aibă în comun cu mine o persoană. Aceeaşi persoană. Ori ea (persoana aceea) e foarte populară ori la naiba coincidenţa e foarte mare, ori lumea e cât o batistă, ori soarta se încăpăţânează să mă aducă faţă în faţă cu acea persoană.

E destul de enervant pentru că am un  trecut cu persoana respectivă şi s-a întâmplat să mai aud câte o minunăţie despre mine. Credeam că atunci când o să revin din Spania o să o iau de la capăt dar se pare că trecutul mai are câte ceva de rezolvat cu mine. Şi nu înţeleg ce ar mai fin pentru că eu cred că mi-am încheiat socotelile cu el. Era mai bine când nu cunoşteam pe nimeni şi am luat-o de la capăt dincolo de graniţele României.

One thought on “Lumea e cât o batistă

  1. Nu te contrazic deloc… fapte asemanatoare mi sau intamplat si mie… eu, uneori ma intrebam, daca pot pleca si sa traiesc fara ”ea” , dar ochii care nu se vad, se uita… si asa am trecut peste multe…
    Sti, cate-o data, mai punele si la ”fund”😛 de ce spunde lumea, daca stai sa asculti ce spune lumea…. o ho, un principiu am in viatza, ”fac ce vreau si de nimic nu-mi pasa”

Leave a Reply

