Intamplare intamplatoare

Am avut intotdeauna o teama sa circul cu autobuze supraaglomerate de doamne de etnie rroma si de varstnici. De tanti de-alea colorate cred ca se intelege de ce. De varstnici…ei bine, cand se supara sunt periculosi. :-)) Sa va zic de ce.

Era o frumoasa zi de joi, ultima inainte de vacanta si ma duceam la sport. Mergeam mai multe statii decat de obicei, trversam tot orasul. Dupa ce m-am urcat in mijlocul de transport bine cunoscut de noi toti, m-am asezat pe un scaun, la geam. Aproape de destinatie, cam cu 4-5 statii inainte se aseaza un domn in varsta langa mine.

Cu o statie inainte de cea la care trebuia sa cobor, in timp ce autobuzul se apropia de destinatia mea, i-am cerut frumos voie domnului sa ma lase sa cobor. Imi da voie, ma duc la usa, dupa care ma trezesc ca cineva ma loveste puternic pe umarul drept. Zic in gand: la naiba acum ce-am facut? si incepe domnu:

– Auzi dar tu nu stii  sa ceri voie?

– Poftim? Am cerut voie!

– Da, dar cu o statie inainte? Trebuia sa ma intrebi daca cobor la statia urmatoare!

– Dar nu ma intereseaza pe mine unde cobori dumneata!

– Unde ai invatat sa te porti asa, la scoala bunelor maniere?

Am inghitit in sec toata furia provocata de domnul in cauza ca mi-era rusine de oamenii din autobuz   si am coborat. Vorba tatei, probabil trebuia sa il intreb de la cap de linie unde coboara :-))

Am gresit eu? Sau chiar a fost o reactie exagerata a domnului inaintat in varsta? Chiar e nebuna rau generatia noastra sau pur si simplu nu mai exista toleranta din partea varstei a treia? Ceri respect dar ofera ca sa primesti!

One thought on “Intamplare intamplatoare

Leave a Reply

