Nu-mi spune tu…

Nu-mi spune tu ce e bine si ce nu! Nu-mi tine predici despre corectitudine, respect, sinceritate si egoism pentru ca nu esti persoana in masura sa faca asta. Nu ma judeca pentru ce fac, cum fac sau de ce fac ceva. Nu-mi judeca trecutul si prezentul, accepta-le asa cum ti le relatez eu si abtine-te. Stiu ca fiecare are dreptul la o parere dar pe mine pur si simplu nu ma intereseaza parerea ta. Si poate a fost un moment cand parerea ta conta, da, nu zic nu, dar momentul ala a apus de mult timp. Daca o sa am nevoie de o parere candva, o sa o cer.

Nu-mi spune tu cum ar trebui sa ma comport, pentru ca stiu si eu si daca aleg sa ma port urat, aiurea cu cine nu merita sau din contra sa ma port frumos cu idiotii e fix alegerea mea! Nu-mi spune tu ca nu e bine sa minti cand doua din trei cuvinte pe care le zici sunt minciuni. Nu-mi da tu lectii de morala cand esti prima persoana care isi incalca principiile. Priveste-ti barna din ochi si apoi critica paiul din ochiul altuia.

Leave a Reply

