Oglinda sufletului meu

Mi-am ridicat ochii din randurile scrise ai mi-am zarit chipul neclar in oglinda prafuita de vreme. Oglinda sufletului meu… chipul neclar din cauza vederii… a trecut mult timp de cand imi regaseam privirea mandra in oglinda aceea. Culoare ochilor e aceeasi doar privirea spune altceva. Chipul e si el schimbat… nu mai am pielea alba, fina ca matasea. Trecerea anilor si-a spus cuvantul si in cazul ei.

Ce spun ochii mei acum? Va sti oare cineva sa citeasca intr-o zi ceea ce spun ei? Aceasta din urma e intrebarea pe care mi-o pun in fiecare zi din cele ce mi-au mai ramas de trait. Si e aceeasi intrebare la care mi-e frica sa raspund. Cum am ajuns aici, atat de singura si de trista nu stiu… nu stiu nici unde imi sunt puterile si veselia de altadata. Inocenta si naivitatea au disparut o data cu trecerea timpului.

Timpul… ce cuvant mare mi se pare.

Oglinda sufletului meu e prafuita, zgariata, incetosata … Nu va mai fi niciodata la fel ca la inceput…nici cel mai mare artist din lume nu va reusi sa mai infrumuseteze aceasta oglinda. Nici macar putin. Se va degrada incet, incet. Si intr-o zi, cineva va sparge aceasta oglinda cu rautatea cu care au incercat si altii, si ea se va sfarama bucati bucati, mici, mai mici si mai mici, pana va ramane doar praful din ceea ce a fost candva sufletul meu

One thought on “Oglinda sufletului meu

  1. Esti doar o visatoare a carei vise se sparg in mii de cioburi atunci cand incerci sa scoti din viata ta lucruri care poate nu mai au importanta; si doar lacrimile sunt cele care lipesc cioburile intr-un nou si minunat vis…si apoi mereu se gaseste cineva langa noi care ar dori sa ne “sfarame ‘ sufletul asemeni unei oglinzi care nu mai are trebuinta …dar…Sa facem calatoria noastra prin viata fericita cu Iubirea!

Leave a Reply

