Amintiri din copilarie

Timpul trece atat de repede… iata s-au scurs 167592 ore, 6983 zile, 19 ani din viata mea. Cat de dor imi este de vremurile cand eram mici iar singura noastra preocupare erau jocurile, singura noastra problema fiind tabla inmultirii. Nu erau atunci rautati intentionate sau invidie, eram naivi si inocenti.

Imi aduc aminte ca eu la 14 ani inca ma mai jucam de-a doctora si nu imi e rusine sa recunosc. Din pacate, multe din fetele de 14 ani acum schimba scutece. Nu mai stim sa mai fim copii, nu mai cunoastem adevaratele jocuri ale copilariei. Suntem o generatie a internetului, a jocurilor pe calculator. De multe ori singurul nostru prieten e calculatorul. Ei, copii, nu mai profita cu adevarat de anii copilariei, nu mai traiesc acele clipe si vor regreta mai tarziu ca nu au profitat de momentele cu care te intalnesti doar o data in viata.

Uneori imi doresc sa dau timpul inapoi, sa fiu iar copil. Din pacate, pe zi ce trece imaginea dura a vietii este tot mai clara. Si asta cred ca este ceea ce vad toti cei de seama mea. Viata nu e deloc simpla dar noi avem darul sa ne-o complicam si mai rau.

One thought on “Amintiri din copilarie

Leave a Reply

