Demonstratie de barbatie. Situatii penibile.

Deci stiu ca nu se incepe cu deci dar azi fac o exceptie. Am mereu ocazia sa dau peste tipi care una zic si alta fac. Asta e “norocul” meu. Si am ajuns la concluzia ca tipul care mi-a zis: ” tu cauti un tip cu un coeficient de inteligenta mare ca sa te bati in idei cu el!”, are dreptate. Da, da! Nu am nevoie sa stau de vorba cu toti … (completati voi) !

M.  Mi se parea un amic pe cinste, ma intelegeam bine cu el. Desi s-a batut cu pumnii in piept ca nu e ca ceilalti si aveam mereu discutii cu el pe tema asta, recunosc ca m-am gandit la un moment dat sa imi acord o sansa cu el. Mai bine ca nu am facut-o! Si iata de ce: noi vorbeam foarte des inainte dar de la o vreme mi se parea distant. Doua zile la rand l-am intrebat ce are pana mi-a zis ca si-a facut prietena si de aia  nu mai poate sa vorbeasca cu  mine ca inainte pentru ca ar fi aiurea (mda, sigur). La doua minute dupa ce imi zice ca s-a cuplat, ma trece pe YM prietena lui. Imi arata ea discutia pe care eu o purtasem cu el. Mi se pare o situatie penibila sa o intreb pe o tipa, amica de a prietenului meu, chestii despre el. Si  mi se pare o chestie putin inteligenta din partea tipului. Nu stiu ce a vrut sa demonstreze, sa faca, sa dreaga dar nu i-a iesit. Ah, intreband-o pe ea ce vrea de la mine, nu a raspuns, intrebandu-l pe el de ce a facut asta, nu a raspuns. Nu stiu de ce nu a avut nici macar “cojones” ca sa imi zica adevarul de la inceput.

M-am simtit aiurea in aceasta situatie. Ah, ea vorbea cu el de mult timp, adica de vreo doua saptamani!:-))

Concluzie: Draga Mihai, iata ca am demonstrat ca esti la fel ca ceilalti! La fel de mincinos si de cum mai vrei tu! Numai cum ziceai tu ca esti nu esti!😀

3 thoughts on “Demonstratie de barbatie. Situatii penibile.

  1. sylvyook says:

    de obicei astia care se bat cu pumnii in piept ca ei sunt asa si pe dincolo, ca ei fac, ca dreg …astia se dovedesc a fi niste falsi!!
    sunt de parere ca ar trebui sa taca din gura sa ne lase pe noi sa constatam cum sunt de fapt, fara alte laude de sine care nu isi au rostul !
    sunt satula de astfel de specimene care se descriu cum ar vrea sau ai vrea tu sa fie, nu cum sunt in realitate.sper ca exista totusi exceptii si poate intr-o zi cu Soare o sa dau si eu peste una..

    • Uqtzik says:

      Iti impartasesc opinia si iti spun ca rabdarea e cheia succesului. Exceptiile exista, nu sunt luati toti baietii buni. Sper!:)

Leave a Reply

