Hai scuteste-ma!

Stiam  eu ca daca am sa ma joc cu focul am sa ma ard rau. Trebuia sa stau potolita si sa imi vad de treaba. Dar am simtit nevoia sa am o coada de dracusor!😐

Sunt furioasa! Foarte! M-am saturat de tot si toate! M-am saturat de falsitate! Intotdeauna am avut ghinion aici din aproape toate punctele de vedere. Si e greu sa-mi dau seama unde e greseala mea. Vreau inapoi acolo… acolo unde aveam viata altfel organizata, unde puteam face ce-mi doream, cum imi doream fara sa comenteze nimeni si fara sa simt ca e gresit. Cred ca cea mai mare greseala a mea a fost ca m-am intors. (s-ar putea sa regret cuvintele astea maine sau peste doua ore)

Si urasc faptul ca acum ma lamentez, imi plang aici de mila, dar trebuie sa ma descarc. Poate am sa renunt la blogul asta, a devenit prea personal. Multi imi privesc sufletul. Sau poate nu am sa renunt, poate am sa continui sa ma vait aici pana va veni si primavara si odata cu ea ceva soare in viata mea. Poate…

Eu si V.I. stim ca nu e deloc usor sa le vezi pe celelalte zambitoare si fericite cu fetii lor frumosi, in timp ce noi suferim sau am suferit dupa doi zmei netrebnici. Dar asa cum i-am zis si ei, nici celor care ne povestesc despre relatiile lor nu le e prea bine, pentru ca viata nu e niciodata roz, intotdeauna sunt probleme.

V.I. soarele va aparea si pentru noi mai devreme sau mai tarziu! Important e sa avem rabdare si sa ne sustinem una pe alta! Si tine minte: noi nu am pierdut nimic, ei au pierdut totul. Pana apar si fetii nostri frumosi trebuie sa ne ocupam de treburile importante acum. N-am ajuns la un capat de lume! Capul sus!!

5 thoughts on “Hai scuteste-ma!

  1. hmmm:(

    ce sa int mai:( nu renunta la blog… ca nu cred ca tear ajuta cu cv..

    app ai dreptate va veni soarele si pe strada ta si poate va veni si pe a mea8-| ma rog primavara cum ii spui tu…

  2. acum ca de la varsator la varsator, eu cred ca e nevoie de curaj ca sa iti dezvalui sufletul ca sa ti-l priveasca si altii.
    cat despre problema ta – viata e faurita din tristeti si bucurii, stiu … sculptorul a fost cam crud iar acum i s-a rupt dalta sa mai schimbe ceva, dar eu am ajuns la concluzia ca e bine sa ne bucuram de ceea ce s-a intamplat, decat sa plangem in interior

Leave a Reply

