Am obosit

Am obosit sa mai lupt. E greu sa iti mai pastrezi taria in fata a tot ceea ce se intampla. Desi multi ma considera o persoana puternica, nu cred ca sunt si iata  ca blogul meu arata cat de slaba sunt.

De multe ori ne indragostim de cine nu trebuie. Tocmai de accea imi e teama sa mai mai indragostesc, desi e un sentiment asa de frumos… Mi-e teama ca istoria se va repeta. Daca imi ascund sentimentele, nu e bine, nu e bine sa tin in mine. Daca impartasesc sentimentele mele cuiva, iar nu e bine. Oricum as face gresesc.

Nu mai stiu cum sunt, nu mai stiu ce vreau, nu stiu de ce m-am schimbat. Nu vreau sa ma schimb. Vreau sa fiu eu, cea despre care multi au zis ca e inocenta, sincera, naiva. Dar din pacate, timpul isi lasa amprenta asupra mea, ma schimba, asa cum te schimba si pe tine, tu, care citesti aceste randuri acum.

Sper sa mai pastrez ceva din vechea eu. Mi-am dorit mult sa ma schimb, am facuto dar nu stiu daca a fost alegerea corecta. Acum nu mai e nimic de facut, merg inainte!🙂

Leave a Reply

