Dimineaţă de februarie…

Iată-ne în ultima zi de febuarie. Sper ca de mâine să fie mai cald, dacă tot va fi 1 martie şi vom primi mărţişoare, vestitorii primăverii. M-am  trezit iar bulversată…coşmarurile au revenit de vreo două zile. Sper să scap de ele curând sau măcar să aflu seminificaţia lor.

Urăsc să-ţi simt parfumul la alt bărbat, urăsc să-ţi simt parfumul pe scara mea, pe strada mea, în aerul pe care îl respir. Îmi trezeşte atâtea amintiri… M-a dat peste cap complet. Nu vreau să trăiesc iar cu amintiri. Era ca şi cum ai fi fost din nou acolo, până în dreptul uşii mele. Mi-au trecut atâtea imagini prin cap, atâtea momente… aş fi vrut să scriu asta atunci când s-a întâmplat dar pur şi simplu nu am avut curaj să fac asta. Credeam că sunt mai bine acum după aproape două luni, dar nu mai ştiu acum cum mă simt  sau ce simt.

E normal să reacţioneze aşa mintea şi inima mea? Aş tinde să zic că nu… Nu mai ştiu… Vreau doar să fie primăvară.

4 thoughts on “Dimineaţă de februarie…

  1. Gabriela says:

    draga las ca vine primavara si dupaia vara si vin si eu prin ro daca pot pana la urma si sti unde vin nu, deci vezi ce nebuni fac eu pe acolo ca nu ma cunoaste nimeni😛

    mie dor de u😦 :*

    • Uqtzik says:

      da pisicuto! oricum s-ar putea sa vin in vizita pe la girona in iulie, sper. dar oricum te astept si la pitesti. si mie imi este tare dor de tine…😦

  2. irina says:

    😦 citesc des ceea ce scri tu…imi place f mult..cred ca ma regasesc f mult in ceea ce scri😦
    :*:* succesc in continuare

Leave a Reply

