Vis gri

Nu am mai scris despre noi… dar asta nu inseamna ca am uitat. Sunt ocupata dar totusi imi mai rasari din cand in cand in gand: ce faci? cum iti este? cum ar fi fost? unde esti? ce vei face? ce simti? …intrebari fara raspuns. Si totusi nu mai simt la fel. Probabil din cauza ca imi reneg sentimentele am inceput sa cred ca a fost ceva imposibil. Desi imi aduc aminte cu drag de visul meu gri, visul ce a fost odata colorat…

Noaptea e cel mai rau pentru mine pentru ca e momentul cand imi aduc aminte de ce a fost. Imi e dor de tine in fiecare zi dar ii am pe prieteni aproape. Ei ma fac sa mai uit un pic, imi distrag atentia. Ma bucur ca a inceput facultatea pentru ca ma pot concentra pe ce am de facut.

Ce doare mai tare e ca doua din prietenele mele au relatii pe care le-au inceput in aceeasi perioada cu noi. Lor le merge bine. Poate a fost vina mea ca nu a mers sau poate pur si simplu nu am avut noroc. Doare …dar sigur va rasari si pe strada mea soarele. Intr-o zi…mai devreme sau mai tarziu.

Problema mea de-acu e daca trebuie sa te uit sau nu. Vreau asta?…

4 thoughts on “Vis gri

  1. Bogdan says:

    oare ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi, nu prea cred k ma insel, fabuloasa carte, cati nu se regasesc in ea.fain blog bft saluto p sora ta :-*

Leave a Reply

