Barbatul ideal

Sunt persoane care m-au intrebat de multe ori cum vad eu barbatul ideal. Iar raspunsul meu a fost simplu: nu exista. Zicand asta, ma refer la faptul ca nu exista un model de barbat pe care il consider ideal, nici fizic, nici moral. Fiecare dintre noi isi va gasi la un moment dat jumatatea de portocala. Si daca nu, sa isi ia o jumatate de lamaie, sa ii puna mult zahar si sa se bucure de ea.

Asadar poate voi v-ati gasit jumatatea si e diferita de cum credeati voi ca va fi perechea ideala. Exista niste detalii care ne atrag atentia asupra unei persoane, detalii care ne fac sa ne simtim atrasi de persoana respectiva, ne starnesc curiozitatea. Care ar fi acestea? Pai in cazul meu ar fi mainile (imi plac mainile ingrijite), ochii, zambetul. Mie imi zic multe despre persoana cu care stau de vorba. Imi place sa privesc in ochi pe cel caruia ii vorbesc si prefer sa ma priveasca in ochi cand vorbeste cu mine. Imi place sa stau de vorba cu un tip inteligent, sa am ce discuta, nu vreau sa aud doar fotbal, fotbal, fotbal, manele si femei:)) Imi place sa ascult si sa fiu ascultata (vorbesc mult😀 )

In ultima vreme m-am schimbat mult, nici eu nu ma mai recunosc. Poate am devenit mai dificila, de fapt cu siguranta. Trec repede de la o stare la alta, ma enervez si ma calmez foarte repede. In raport cu aceste schimbari au loc altele privind preferintele mele in legatura nu numai cu “barbatul ideal” ci si cu prietenii mei.

PS: Stare: 0 (zero) ; lipsa de inspiratie;

[…] Ahora espero un nuevo sol aunque tú tienes que decirle que sufrí esperando que regrese a mi…El sol no es  otra persona, es solamente el sol de primavera. […]

“Soarele rasare si daca ii zambesti…”

Leave a Reply

