Uneori…t’estimo …si visez

…as vrea sa nu las timpul sa treaca sau sa il fac sa treaca mai repede.

…as vrea sa am mai multa ambitie.

…as vrea sa fiu mai rea.

…sunt fericita.

…sunt al dracului de trista si de melancolica

…imi e dor de cealalta casa a mea.

…imi lipsesc anumite persoane atat de mult

…doare ca unii nu mai sunt  pe pamant

…visez lucruri ciudate, ce ma pun pe ganduri

…dai cu piciorul unor sanse unice

Zilele trecute  am aruncat o privire in cutia cu amintiri din Spania. Ce am gasit acolo m-a facut sa imi dea cateva lacrimi si sa mi se faca si mai dor ce viata de acolo. Mi-am amintit cat de apreciata eram la scoala, cat de mult am muncit ca sa ajung acolo unde imi doream. Am gasit o scrisoare de la Universitatea din Barcelona, de la Facultatea de Matematica, unde ma invitau sa devin studenta a lor, ca urmare a participarii la Olimpiada de Matematica pe Catalunya… m-a bufnit rasul…eu ma luptam aici sa devin studenta a Universitatii din Pitesti si aia de acolo ma rugau sa fac facultatea de mate:))

In fine… A trecut deci si ziua indragostitilor. Hm, pentru mine a fost o zi ca oricare alta. Intr-adevar am avut parte  de o surpriza nu pot spune ca a fost placuta sau neplacuta, dar am facut ceva care m-a surprins si pe mine. Stiu ca nu intelegeti ce vreau sa spun dar nu mai conteaza. Oricum a trecut. Simt nevoia acum sa zbier, sa spun ceva, sa scriu aici dar nu stiu ce. E un fel de neliniste…nu stiu, poate e legat de visele mele din ultima vreme…

Unii dintre voi nu stiu probabil ca ce visez mi se intampla. In ultimele zile nu am visat nimic frumos ba cred ca am avut cosmaruri. Pe scurt, se va mai schimba ceva in viata mea, poate in bine poate in rau.

Asa, si daca tot scriu fara noima si nu intelegeti nimic, sa va zic ca multi m-au intrebat ieri pe cine iubesc, datorita faptului ca aveam [t’estimo] la statusul de la mess. (T’estimo in catalana inseamna te iubesc). Mda, pai iubesc multe persoane, ma iubesc pe mine, pe prietenii mei, pe ai mei, pe Bella etc. deci nu era un mesaj transmis cuiva special. Ah, si il mai iubesc si EL-ul ala de tot scriu eu despre el p-aici dar nu se pune ca nu e cu raspuns:)) De sfantul Valentin cred ca pot sa iubesc pe cine vreau eu nu numai un iubit nu?😕

4 thoughts on “Uneori…t’estimo …si visez

    • Uqtzik says:

      da, intotdeauna asta conteaza. restul e de umplutura. :)destinul e destin ;)) iese soarele si pe strada mea, nu-mi fac griji acum pentru asta.

  1. esti al drq de trista si de melancolica ca nu e varata langa tine;))

    eu stiu ce surpriza ai avut de ziua indragostitilor:-”

    fata eu te iubesc:X

Leave a Reply

