Leapsa #3

Am primit o leapsa de la Babilon. Cum arata o zi obisnuita a mea?😕
Pai alarma suna la 6.30, ma ridic cu greu din pat, imi fac toaleta de dimineata si pregatesc micul dejun repejor. Ascult stirile in timp ce servesc micul de dejun. Apoi ma pregatesc la scoala. ;)) la 7.15 ma aflu in statie asteptand super aglomeratul autobuz.

La 7.40 -7.45 ajung la destinatie….poate si mai tarziu, depinde de vreme.  Pana pe la 12 sau 14 am cursuri….apoi acasa, mananc🙂 deschid laptop-ul, verific mail-urile, ceva noutati pe blog ;)) Imi fac siesta de dupa-masa, mananc iar, o plimb pe Bella si mai stau de vorba cu vecina;)) la o tigara ceva…;)) apoi seara mi-o petrec pe net…una alta… somn pe la 23.

si de la capat…

Leapsa merge la Carmina. si la cine mai vrea

Leave a Reply

