99 de lucruri despre mine si nervii mei nervosi:))

Test IQ pentru cei din Spania Test IQ pentru Romania

Azi am niste nervi nervosi rau :-)) de genu: ce *** va intereseaza pe voi de viata mea, ce fac, cu cine fac si de ce fac. M-am saturat de invidia prosteasca a unora, de rautatea fara limite a altora, de prostie si de tot ce mai intra la categoria invidie. Frate, daca nu ai o viata a ta construieste-ti una frumoasa si nu te mai uita in gradina altuia, nu-l judeca si nu incerca sa ii pui bete in roate daca tie nu iti merge bine.

Ah, de asemenea m-am saturat sa imi cam plang de mila sau sa am regrete pentru ce ar fi putut sa fie si nu e. Citesc articolele din urma si parca retraiesc tot…nu-i a buna. I must go on!!!! Of, de cand zic asta… :-j

Si acum, ca m-am descarcat :-)) sa continui cu partea importanta a acestui articol. Am sa preiau exemplul Carminei si am sa scriu 99 de lucruri despre mine. Unele stiute, altele nu.

  1. Mi se spune Raluc sau Uqtzik
  2. Am trait 3 ani in Spania
  3. Sunt studenta la Finante Banci, anul 1
  4. imi ador prietenii
  5. sunt naiva
  6. am cel putin un secret pe care nu il stie nimeni
  7. din pacate, uneori, am incredere in cine nu trebuie
  8. imi place sa citesc, autoarea mea preferata e Marian Keyes
  9. ador Londra si Girona
  10. numarul meu norocos e 4
  11. sunt o Varsatoare superstitioasa
  12. tot ce visez mi se intampla, uneori am premonitii;))
  13. as vrea sa fiu mai egoista si rea, pentru ca unii zic ca sunt prea buna cu oamenii care imi fac rau
  14. urasc minciuna
  15. am o catelusa pe nume Bella si e superba:X
  16. las iubirea sa ma caute intotdeauna, nu o caut eu pe ea. si ea apare atunci cand te astepti mai putin;))
  17. miercurea e ziua mea favorita
  18. urasc sistemul universitar din Romania…lasa de dorit
  19. ma gandesc prea mult la trecut
  20. cand iubesc vreau totul sau nimic…si iert multe dar am limite
  21. cand ma ranesti ma indepartez usor
  22. pt mine conteaza faptele nu vorbele
  23. o strangere de mana sau o privire ajuta mai mult decat orice
  24. cred ca era mai bine daca inca exista comunismul dar intr-o forma un pic mai democratica:)
  25. imi plac limbile straine
  26. imi place sa citesc cand ploua
  27. imi place sa inot, e o pasiune descoperita de curand
  28. cand aveam vreo 6 ani era sa ma innec in barajul de la Budeasa (unii stiu…)
  29. imi place muntele:x
  30. sunt puternica, intotdeauna cu frunte sus
  31. VREAU sa ma INGRAS macar putin
  32. sunt optimista cand e vorba de altii, pesimista cand e vorba de mine
  33. sunt realista
  34. sunt visatoare
  35. nu ma minti frumos, nu am nevoie
  36. serialul meu preferat e skins🙂 …e adorabil
  37. imi place sa dansez
  38. am avut cateva tentative de a scrie o carte despre viata mea:)) nereusite…poate mai tarziu iese ceva
  39. vreau sa lucrez intr-o banca atunci cand termin facultatea si vreau sa ajung cat mai sus in cariera mea
  40. nu-mi plac oamenii care fac o facultate doar sa o faca…du-te frate la munca daca nu vrei sa lucrezi in domeniul pe care il studiezi…dar cum in Romania pana si cainii fac facultate… :-j
  41. plang zilnic   de vreo cateva luni..:)) mi-am facut orar:))
  42. imi place sa fac poze cand sunt bine dispusa🙂
  43. colegii mei m-au considerat increzuta la inceput dar si-au dat seama ca aparentele inseala
  44. nu ma razbun, razbunarea e arma prostului. cred ca viata are grija de fiecare
  45. cred in Dumnezeu, dar nu arat la toata lumea cat de credincioasa sunt eu. Credinta e in suflet
  46. Motto-ul meu: Niciodata sa nu spui niciodata!
  47. Uneori ma simt singura si apoi imi dau seama ca nu e asa🙂
  48. imi place ciocolata si bomboanele cu lichior
  49. imi place crema catalana🙂
  50. Cand eran mica vroiam sa ma fac avocat, apoi model
  51. Imi doresc sa vad un rasarit de soare la mare; si mi-a promis cineva ca il vedem impreuna …poate anul asta;))
  52. Imi plac tipii inteligenti
  53. Cu cat nu ma vrei cu atat te vreau eu mai mult
  54. Cand eran mica ma jucam de-a gainile cu fetele ( or sa ma omoare pentru chestia asta)
  55. Tot cand eram mica visam sa ma mut cu prietenele mele.;))
  56. Mi-ar place un tablou cu mine nud
  57. Imi plac dansurile orientale
  58. Sunt rasfata
  59. Imi place sa stau la soare dar ma bronzez greu
  60. Vreau sa imi fac un tatuaj  micut;)
  61. nu-mi place la cumparaturi
  62. mi-e frica de pisici :-s
  63. imi plac trandafirii
  64. cel mai bun cadou: ceasuri, carti, parfumurile, bijuteriile si florile
  65. ma cert cu soferii nesimtiti…eu fiind pieton DEOCAMDATA;))
  66. ma gadil rau ;))
  67. urasc Bucurestiul
  68. am aproape mereu mainile si picioarele inghetate…;))
  69. imi place sa aiba cineva grija de mine
  70. sunt geloasa
  71. imi place geografía
  72. iubesc dar o sa-mi treaca…sper
  73. imi plac surprizele
  74. imi place sa mi se acorde atentie
  75. nu-mi place sa ma cert dar si cand ma enervez un ma pot abtine
  76. sunt nesuferita uneori
  77. vreau o masina a mea:x
  78. la 14 ani ma mai jucam…de-a doctora..:))
  79. sunt pe jumate moldoveanca
  80. nu m-am vopsit niciodata
  81. port ochelari pentru ca cititul mi-a stricat vederea
  82. nu-mi prea place poezia
  83. am o sora
  84. ascult muzica inaine de a dormi
  85. ma inteleg bine cu baietii;))
  86. sunt o fire deschisa
  87. sunt sincera
  88. la sport am jucat fotbal, volei, rugby si baseball (toate astea intr-un an)
  89. numele meu vine de la Domnita Ralu ( averea domnitei: doua buzisoare, doua tatisoare)
  90. vreau sa invat rusa si germana…si poate greaca
  91. am prieteni buni pe care i-am cunoscut pe net
  92. vorbesc fluent 3 limbi straine
  93. am semne pe picioare de cand eran mica…semne de buna purtare ;))
  94. imi plac muraturile
  95. imi place sa gatesc
  96. nu stiu sa merg pe bicicleta si nici nu ma tenteaza
  97. nebunia mea: vreau sa merg la nora pt mama :))
  98. mananc foarte mult si nu ma ingras (ca sa ma invidiati :D)
  99. cred ca am iubit doar o data…sau iubesc…:-?

4 thoughts on “99 de lucruri despre mine si nervii mei nervosi:))

Leave a Reply

