Sa v-o prezint pe Pastiluta!

Pastiluta e o tipa de talie medie, zvelta ca o caprioara :-j :-)), sexy :-)), cu ochi caprui, a dracului de zvapaiata:)), cu gura mare, naiva, sufletista si cum mai vreti voi:))  Azi e ziua Pastilutei. Azi Pastiluta implineste 19 ani!🙂 Si acum va intrebati cine e Pastiluta, nu?

Ei bine, …sunt EU:)

De ce Pastiluta?? Pai eram si eu mica (aveam vreo 4 ani) si eram in vizita la niste rude. Pe sor-mea o durea capul si i-au dat o pastila, iar eu mot, super haioasa cum eram eu atunci,  cer o pastiluta. Si de atunci asa mi-a ramas numele, asa mi-au zis rudele la care eram in vizita. Din pacate, unchiul nu mai este de mult printre noi. Daca ar vedea el ce mare s-a facut Pastiluta…

Deci azi e ziua mea…bun. Azi fac 19 ani🙂 si sunt al dracului de stresata din cauza sesiunii… sa ii ia naiba pe astia de la facultate ca s-au gandit ei sa puna sesiunea asa de tarziu:-j Acum trebuie sa astept eu sa treaca sesiunea ca sa pot sarbatori ca la carte.

PS: ziua mea e pe 4 feb dar am postat pe 3 ca maine poate nu am timp. Am examen pe 5…😦

9 thoughts on “Sa v-o prezint pe Pastiluta!

  1. KraZy says:

    la multi ani pastilutzooo😛 si bafta in sesiune ;)) las ca mai avem putin si terminam… ink o saptamana mai trebuie sa scapam de papagaliiiii astia de la facultate😛

    bafta in continuare la sesiune !!! si lasa ca ai destul timp sa sarbatoresti dupa asa cum iti doresti tu :>

  2. Me says:

    La multi ani

    Ti-am citit blogul de acum ceva vreme si ia placut poza pe care era desenat o figurina intristata si scria LOVE. M-a impresionat.

    Este tristi atunci cand simti ca iti lipseste ceva … te descarci scriind http://timpul.blog.com/

Leave a Reply

