Spune-mi, ca eu nu mai stiu…

Mi-e dor…atat de dor. Vreau sa ma mai ti in brate doar o data. Am atatea intrebari fara raspuns…atat de multe…si parca imi e frica sa mi le mai pun pentru ca stiu ca oricum nu am sa gasesc raspunsurile niciodata. Si acum las lacrimile sa curga din nou, ascultand aceleasi melodii, aducandu-mi aminte aceleasi momente de neuitat.
Nu mai stiu ce sa mai fac, pur si simplu nu mai stiu. A trecut timpul, am avut rabdare, am facut tot ce am putut si tu continui sa stai in mintea mea, in inima mea fara flotant. De ce trebuie sa am atatea amintiri? Si in minte am zeci de mii de cuvinte, de ganduri, de intrebari.
N-am uitat chiar daca…timpul a trecut, tu ai mers mai departe si eu am ramas tot acolo. Si pe zi ce trece e tot mai greu parca. Poate nu am nevoie de tine, poate am nevoie de noi…M-am saturat sa ma trezesc cu perna in brate crezand ca esti tu, cand tu esti in patul alteia…si totusi e ciudat, ca inca-ti simt prezenta. Ce joc pervers joc oare?

Ce mai conteaza cine a gresit, care a iubit, cine n-a inteles si ce mai conteaza, daca oricum undeva candva  ne vom revedea …

PS: spune-mi tu, iubitul meu, cat sa mai astept?

2 thoughts on “Spune-mi, ca eu nu mai stiu…

  1. timpul toceste si usuca absolut orice… iar intotdeauna cea mai grea solutie este cea corecta. cel mai greu este sa treci peste… asa ca treci peste! lasandu-te prada sentimentelor astea iti vei pierde si timpul dar ce e mai rau – vei realiza dupa o anumita perioada ca ti-ai consumat energia si capacitatea de a simti. Am patit-o si acum suport consecintele perioadei “de dupa” care la mine a fost de aproape 1an. M-a schimbat in rau si acum incerc sa-mi revin de la fricile care mi s-au instalat in acel rastimp si nu stiu daca voi reusi sa le depasesc cu totul. Be well!

    • Uqtzik says:

      Multumesc! suntem oameni puternici pentru ca reusim sa trecem peste. Si la mine a durat destul de mult tot aproape 1 an, dar am reusit. Incerc sa nu las temerile sa ma stapaneasca. Nu toti vor face la fel.

Leave a Reply

