Cosmar

Furie. Da. Neputinta. Si stiu ca simt astea pentru ca inca imi mai pasa. Stai prea mult in mintea mea, in inima mea. Si jur, da, jur ca am sa te scot. Ca nu ma meriti. Nu meriti nimic si nici nu ai meritat.

Esti total invers fata de cum credeam eu ca esti cand te-am cunoscut. Si m-am aruncat cu capul inainte intr-o furtuna. Si am visat. Si acum imi bag picioarele in tot. Erai aproape perfect dar am uitat un amanunt: perfectiunea nu exista. N-a meritat, asa cum credeam atunci. Am trait fie si alea 2 luni frumoase, in minciuna. Stii cum e, minte-ma dar minte-ma frumos! Ei bine, NU!! NU!NU!NU!

Am zis sa inteleg situatia ca poate poate se remediaza, poate e ca tine si o sa fie bine candva, dar si asta e doar o minciuna. Si daca tie iti place sa traiesti in minciuna sa fi sanatos, baiete! Am indurat prea multe si m-am saturat sa imi zica prietenii un adevar pe care eu refuzam eu sa il cred.

Eu merit ceva mult mai bun, ceva ce o sa am candva. Ziceam ca tu esti marea ma iubire si ei bine m-am inselat. Esti doar o dezamagire, cea mai mare de pana acum. Si sunt convinsa ca intr-o zi o sa iti para al dracului de rau dar va fi prea tarziu pentru tine. De fapt, deja e prea tarziu.

Si stii ceva? Ia mai DU-TE DRACU’!. Nu sunt asa proasta cum crezi. Poate am fost dar mi-a trecut.

8 thoughts on “Cosmar

  1. Madalina says:

    m-ai impresionat din nou placut cu articolul “spune-mi, ca eu nu mai stiu” ai ffff mare dreptate in tot ceea ce ai scris pe acest blog, am fost asa surprinsa de ce ai scris incat la unele articole am inceput sa plang(neobisniut, caci la nimic din aceste serii ce povestiri , naratiuni, nu am plans). Deci, trebuie sa te faci povestitoare ca renumitul, faimosul povestitor Hans Christian Andersen(n.2 apr.1805, Odense, Danemaca-d.4 aug.1875, Copenhaga, murind la varsta de 70 ani):-*:-*:-*

  2. KraZy says:

    ti-am mai zis eu cv.. candva…

    trecutul e trecut..😉 prin posturile astea il faci sa se simta important ma rog dc are habar de blog…

    servestei putin mai multa indiferenta… si scoatel din capul tau … hai “duro” stim ca poti >:)

    • Uqtzik says:

      mda…acu inteleg si eu ce mi-a spus atata lume. asta incerc sa fac acum. am trecut la etapa 2: reprimare. il fac sa se simta important poate…dar e ce simt si nu o sa incetez sa ma descarc scriind. stie de blog, mai citea din cand in cand. mi se pare ca in ultima luna nu a citit. nu stiu ca nu l-am intrebat.
      si nu fi rautacios. ti se pare tie ca sunt eu dura? nu face misto :-w :))
      [iti zic eu denisei sa iti transmita ce anume fac ca sa remediez situatia ca acu e prea public:))]

Leave a Reply

