Cine sunt?

Cine sunt EU? Dar tu cine esti???
Uneori uitam ca suntem oameni. Uneori ne provocam atat de mult rau unii altora, uitam ca fiecare dintre noi are un suflet. Cuvintele,  minciunile dor si totusi uneori nu ne dam seama de faptul ca ne amagim pana nu ne vedem in fata faptului implinit. Si atunci doare mai tare…

Se zice ca ar trebui sa ne vedem de barna din ochiul nostru inainte de a ne lega de paiul din ochiul celui de langa noi si practic asa e. Ne trezim de multe ori criticand comportamentul unei persoane, cunostinta sau nu, felul cum se imbraca sau cum arata uitand ca nici noi nu suntem perfecti.

Mi s-a intamplat in ultima vreme sa nu ma recunosc in ceea ce faceam. Nu mai stiu cine sunt. Stiu doar ce am fost si imi e dor de mine asa acum eram acum doi trei ani: o copila naiva, inocenta asa cum mi-a zis un prieten, sincera si visatoare. Parca nici azi nu am pierdut din aceste atuuri sa le zic asa, dar nu mai sunt la fel. Poate pentru ca am crescut.

Totusi tind sa cred ca inca sunt acea copila doar ca acum privesc lucrurile altfel. Un copil mare. Poate asta sunt.