O altă leapșă

Am primit o leapșă de la Berilac. Îmi cer scuze că am întârziat dar nu am avut timp deloc😦 Deci:

1. Ce ai făcut nou în 2009, ceva  ce nu ai mai încercat înainte?

Uhm…am jucat mima. Nu mai facusem asta niciodata :-j🙂

2. Te ții de ceea ce-ți propui la cumpăna dintre ani? Îți vei stabili și mai multe scopuri pentru anul următor?

Da, întotdeauna reușesc să fac ceea ce îmi propun la cumpăna dintre ani. Nu mi-am stabilit mai multe scopuri pentru anul acesta. Puține dar bune.🙂

3. A născut cineva ție?

Nu.

4. A murit cineva apropiat ție?

Da, doi bunici…

5. Ce țări ai vizitat?

Spania și Franța.

6. Ce anume din ceea ce ți-a lipsit în 2009 ai vrea să ai în 2010?

Liniște sufletească.

7. Ce dată din 2009 îți va rămâne vie în amintirile tale și de ce?

Uhm… 24 iunie ziua când am aflat rezultatele de la bac, 4 feb.ziua când am împlinit 18 ani și 13 sept…nu zic de ce…cine știe…știe..:)

8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?

Am realizat un proiect despre tradițiile românești și despre românii de peste hotare, care a fost foarte apreciat de profesorii mei și de care sunt foarte mândră. Și am reușit să iau bacul cu note destul de bune și i-am demonstrat profei de filo că nu sunt copil de 2, obținând nota 8.

9. Care a fost cel mai mare eșec?

Pfff… greu de zis… câteva decizii greșite poate…m-am lăsat dusă de val probabil.

10. Ai avut parte de boală sau de răni mai serioase?

Nu, slavă Domnului.

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumpărat?

Cumpăr doar lucruri bune.

12. Comportamentul cui merită sărbătorit (apreciat)?

Hm…a celor care luptă corect pentru ce își doresc, a celor sinceri…

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ți-a provocat tristețe mare?

No comment…se știe el mai bine.

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tăi?

Pe cărți de literatură. Îmi place să citesc.

15. În legătură cu ce anume  ai fost extrem de bucuros?

Promovarea bacalaureatului și mai apoi admiterea la facultate. Și în legătura cu o iluzie trăită. Dar o iluzie e o iluzie.

16. Ce cântec(e) îți vor reaminti mereu de anul 2009?

Toni Braxton- Spanish Guitar

Puya- Doamna și vagabontul; Change

Cher- Strong enough

Andra- colt de suflet

17.  Comparativ cu anul trecut ești:

* mai fericită sau mai puțin fericită?

mai fericită.

* mai slabă sau mai plinuță?

mai slabă :((

* mai bogată sau mai săracă?

mai săracă…

18. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?

Să am mai multă încredere în mine, să fi fost un pic mai egoistă.

19. Ce ai fi vrut să faci mai puțin?

Să plâng.

20. Cum vei petrece Crăciunul?

A trecut… a fost frumos și trist în același timp.

21. Care a fost cea mai bună carte citită?

Îngeri și demoni- Dan Brown

Como ser lo mas de Nueva York- Laura Weisberger

22. Ce ți-ai dorit și ai primit?

Uhm… sinceritate poate.

23.  Care a fost filmul tău preferat din acest an?

Avatar, Luna nouă și mai sunt…

24. Ce ai făcut de ziua ta?

Am sărbătorit🙂

25. Cum ai descrie stilul tău vestimentar  în 2009?

Simplu. :-j

26. Ce te-a menținut pe linia de plutire?

Susținerea prietenilor și curajul meu.

27. De cine ți-a fost dor?

Sunt mulți cei cărora le simt lipsa…

28. Care a fost cea mai  interesantă persoană pe care ai cunoscuto?

Uhm…mi-e greu să dau un exemplu acum. Cred că un coleg, rus.

29. Spune-ne o lecție de valoare învățată în 2009.

Luptă pentru ce îți dorești.

Visele pot deveni realitate.

Orice om merită o a doua șansă.

Oamenii sunt egoiști.

Leapșa merge mai departe la 1acolo, 2blackjack, babilon, kmytsu, questioare .🙂


2 thoughts on “O altă leapșă

Leave a Reply

