Cat timp doare o despartire?

Nu am afirmat niciodata pe faptul ca despartirea de cineva alaturi de care am petrecut mai multi ani ma va face sa sufar mai mult decat separarea de cel pentru care am simtit inzecit mai multe sentimente intr-o perioada de trei luni, de exemplu. Nu durata mare a unei relatii ma face sa disper pentru ca l-am pierdut, ci intensitatea cu care traiesc sentimentele fata de acea persoana. Am invatat ca nu timpul este totul intr-o relatie, ci intensitatea sentimentelor, a clipelor petrecute impreuna.

Dupa despartirea sau pierderea persoanei iubite exista o perioada dubla ca durata fata de perioada pe care ai petrecuto alaturi de acea persoana, in care traiesti si retraiesti ruptura in forma diferitelor sentimente: tristete, negare, furie…

Nu m-am considerat niciodata o martira, nu am facut din suferinta mea un altar caruia sa ma inchin, dar am stiut ca doar singura ma pot ajuta sa depasesc acea perioada.

In trecut, am pus capat unei relatii de doi ani si jumatate,  si am simtit suferinta pe care o simt acum, cand m-am despartit de cineva dupa doar cateva luni. Am momente in care simt ca ma sufoc fara el si ca nu voi fi in stare sa depasesc aceste clipe. A trecut cateva  luni de cand ne-am despartit, dar inca nu mi-am revenit.

Mai grav, cel alaturi de care am stat doua luni, m-a facut sa sufar cum nu m-a facut nimeni vreodata si, cu toate acestea, inca nu ma pot ‘rupe’ de el… Uneori ma tem si de sentimentele mele, imi e frica de intensitatea lor. Am impresia ca nu imi gasesc stabilitatea emotionala si nu reusesc sa imi fac ordine in ganduri.

Mi se pare nedrept ca o persoana care mi-a facut rau sa trezeasca in mine sentimente atat de puternice, pe care nu pot sa le ignor, oricat as incerca. O parte din mine a murit… Cat imi va lua sa trec peste aceasta despartire? Sper ca nu o vesnicie… Se spune ca atunci cand iubesti, poti sa ierti totul, dar suferinta cine mi-o curma?

3 thoughts on “Cat timp doare o despartire?

  1. Ai dreptate,dupa despartirea de persoana iubita exista o perioada dubla ca durata in care esti incercat/a de sentimente gen: tristete,negare,furie,ura.Acum depinde si de taria fiecarei persoane in parte,de modul cum gandeste.

Leave a Reply

