Un nou început

Poate de asta am nevoie acum. Să  o iau acum de la capăt, să îmi fac acum curaj și să-mi zic că e momentul să nu mai privesc înapoi. Și dacă greșesc? Dacă  mă agăț iar de ceva doar din cauza faptului că mi s-a luat de situația prin care trec? Vreau să am de câștigat din toate astea, nu vreau să pierd nimic, și nici nu vreau să fac pe alții să sufere doar din cauza unui moft al meu.

Poate nu ar trebui să mă uit înapoi, să las în urmă tot ce a fost, dar încă mai contează pentru mine, încă mai sper uneori. Alteori îmi vine să las tot, cred că nu a fost nimic care să conteze pentru noi, un noi care s-a pierdut în neant. Au trecut aproape două luni de când am început să văd că situația nu e așa cum credeam eu, cum vedeam eu până atunci lucrurile.

Îmi e dor, atât de dor uneori…părerile de rău nu mă ajută, nu mai simt nimic când cineva își exprimă părerile de rău. Ar fi trebuit să fie altfel toate astea, privind înapoi îmi dau seama că nu merit, că nu am greșit dar așa a fost să fie.

Sunt în a 3a zi a unui nou an și parcă azi, vreau iar să las timpul să treacă. M-am schimbat așa de mult în ultimele luni…îmi modific atât de repede ideile, mulți îmi reproșează asta…

Planuri pentru 2010:

– cum niciodată nimic nu va mai fi cum a fost, vreau măcar să fiu mai hotărâtă, să nu mai cedez așa repede inimii😉

– îmi propun să zâmbesc mai des;

– să nu-mi mai pese de ceilalți, am nevoie de puțin egoism;

– o doză nouă de ambiție, că s-a terminat rezerva prin iulie și nu am avut timp să cumpăr alta.

Mecena- Către ea

Îți e dor, ai fost imbătată de amor
Știu, nu ți-e ușor dar nu folosi cuvinte fără rost
Că e un prost, că pentru el ți-ai pune viața contra-cost
E doar un fost, nu e înger, n-are aripi
E doar actorul principal în lumea ta cu patimi
Spune-ți doar atât “nu-mi pasă” oricărei lovituri ce se ivește-n viață
Învață că sentimentu’i pur când e reciproc
Că dragostea e foc, stinge și uită acest joc
Poate ai tot, poți să treci peste
Poate totul este o simpla poveste
Ce insistă să vrea să fie reală
Pierdută în ochii lui, pierdută-n acea seară
Era o vară, era o scară, erau doi copii da’ doar o inimă avea să moară

Nu privi în spate, lasă-n urmă tot ce-a fost
Tu încercai să te ridici, el te trăgea în jos
Dar nu ceda când știi că-ncaă mai poți
Ca tine sunt puține, dar ca el sunt toți.

Te ridici ușor din pat, el nu mai e
Cu aceeași întrebare în cap,”oare de ce?”
De ce a plecat și ți-a lăsat atâtea amintiri

Aștepți cu nerăbdare ziua când va fi la fel
Dar timpul trece, viața înainte nu mai merge
Pentru tine inima aprinsă odată, acum e rece
Stinsă, înecată în lacrimi, în râuri de regrete, de supărare și de patimi
Și te închizi în sine, stingher aștepți o veste de la el
Că traiește, te ajută să treci peste
Că nu-nțelegi, nu-ți explici, crezi că a fost nebun
Că a plecat de lângă tine fără să zică “rămas bun”
Acum privești ploile ce cad și realizezi
Că ești un înger care a căzut în iad

Și stă în casă tristă, plânge după el
Doarme cu tricoul lui da’ nu mai e la fel
Și încă speră că el va veni-napoi

Parcă totul merge prost…

3 thoughts on “Un nou început

Leave a Reply

