Everything Is Gonna Be Alright…

Ceva s-a schimbat. In seara asta inima mea bate tare desi tu nu esti. Ceva se intampla cu tine. Nimic nu mai e la fel. Dar cum a fost? A fost candva mai bine de atat? Mai bine??? Bine???  Ce zic :-))

Ce faci? Ce ai facut sau ce fac eu acum? Nu conteaza. Cine suntem? Ce suntem? Ce vrem? Iata intrebari la care nu stiu sa raspund. Sau nu vreau. Incerc sa vad lucrurile  din prisma celorlati si mi-e frica. Se vede urat. Realitatea e dura. Incerc sa fiu realista si desi nu imi place poate ceilalti au dreptate. Poate. Nu stiu ce vreau nu stii ce vrei. Sau poate tu stii si iar nu vrei sa spui. Stiu ca tie nu iti place cand eu sunt realista. Dar nici mie nu imi place ce faci tu.

Asta e situatia, ne adaptam. Totul va fi bine pentru noi. Impreuna sau separat.

Azi e o zi speciala, sa zic asa.😉 Cum se zice, nebanuite sunt caile Domnului :-)) Anul trecut pe vremea asta nici nu banuiam ce am sa patesc, ce repercusiuni vor avea acele momente.😉 :-))

Uneori viata e ciudata. Pe cine vrei tu nu te vrea si pe cine nu vrei, acea persoana te vrea cu ardoare. :-j

PS: Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite nu intelese!

2 thoughts on “Everything Is Gonna Be Alright…

  1. dracusoru says:

    😀 sti… o relatie ca sa fie in favoarea ta, cat si pt amandoi, exista o clepsidra… ce de cate ori o intorci, se schimba ritmul intr-o relatie, incearca sa fie asa cum vrei tu, si atunci incearca sa ti clepsidra fara sa o intorci chiar daca nisipul se scurge, dar traieste cu gandu ca nisipul sta in fericire si atataa timp cat este ”bine”… este si nisip ce se scurge…. sper ca intzelegi😀

Leave a Reply

