A mai trecut un an…

2010 se apropie cu repeziciune. M-am gandit sa arunc o privire inapoi, sa vad ce am realizat in 2009. Mi-a adus bucurii dar si multe dezamagiri din pacate. Stand sa analizez, poate nu are un indice pozitiv.

Am suferit  multe pierderi…in ianuarie am fost dezamagita de o persoana care se presupunea ca trebuia sa ma sustina si tocmai ea mi-a sapat groapa, fugind dupa ce am primit ce nu meritam. Dar sunt mandra de ce am realizat si chiar daca nota nu a fost pe merit, stiu ca toti ceilalti m-au apreciat. Februarie, a fost o luna fericita, am implinit 18 ani. Martie, din pacate mi-a adus prima pierdere semnificativa, urmand aprilie cu a doua lovitura. Nu e deloc usor sa pierzi doua persoane dragi…asa de repede. Mai a fost o nebunie cu pregatirea bac-ului, iar iunie mi-a adus rezultatele asteptate. Am demonstrat ca pot ajunge acolo unde vreau, ca pot. Important e sa iti doresti, sa lupti, sa vrei.

Iulie…schimbarea, reintoarcerea acasa cum imi place mie s-o numesc. Iata-ma luando de la capat intr-o tara pe care nu o recunosc. Am plecat de 3 ani si s-au schimbat atatea, si nu tocmai in bine. M-am luptat cu birocratia si am invins. Fara pile!! :-D August mi-a adus speranta, un zambet. La fel si septembrie si octombrie. Facultate, colegi noi, prietenii noi, viata noua.

2009 a fost anul varsatorului. Ei bine, nu tocmai, cred eu. Atunci cand speram ca lucrurile se imbunatatesc, atunci cand eu credeam ca in sfarsit mi-am gasit un punct de echilibru m-am prabusit. Mai rau ca niciodata. Noiembrie…in plan intelectual sa zic asa, am duso bine🙂 Sentimental, sunt sub nivelul marii. Dar nu-i bai :-))

Si iata-ma in Decembrie, asteptandu-l pe mos, vrand sa trec in 2010 cu sufletul impacat, cu sperante noi, dar de unde sa mai iau putere? Am invatat anul asta ca lumea a dracului de rea…prea rea. Egoismul e la putere azi. Ah, si am invatat ca e bine sa ai incredere numai in tine, in ceilalti nu. In nimeni!

Multumesc celor care mi-au fost alaturi anul asta, care imi sunt si acum, care ma ajuta sa ma ridic mereu. Multumesc goanga , gato, daffy, gemma c. [girona], Ionela (tonta), blonda, Denisa (pisi), Iulia, Marius si Alex. Os kiero!!!

One thought on “A mai trecut un an…

  1. Andreea says:

    :X:X

    chiaar dak e cu intarziere , tot trebuie sa las un comm🙂
    imi pare bn k inca iti amintesti de mn ! :))
    a fost o placere sa fiu alaturi de tn anul 2009 , mi-ar placea sa fiu si anul 2010 .. dar din pacate, nu se poate…u_U
    sper, sa mai tinem legatura chiar dak e pe mess.. , si sper sa veniti aici cat de curand !

    te besk enorrrm de mult🙂 :X:X
    si miee ffffffffffffffffffffffff dorr de tine !!

Leave a Reply

