Vis

A fost totul ca un vis…Eram eu și tu și brațele tale mă strângeau așa de tare parcă vrând să nu îmi mai dea drumul…

” o sa-ți fie greu fără mine…”

”ești ghicitor?”

O să-mi fie dor de căldura trupului tău, de tine încercând să-mi încălzești trupul de gheață…de nopțile în care dormeam îmbrățișati… știi că doar eu te pot iubi așa mult…

Cum să mi te amintesc fără să privesc înapoi? Știi, nu voi uita niciodată ultimul dans, ultimul sărut, ultima îmbrățișare, ulima melodie, ultimul zâmbet, ultima privire. Dar vine o zi când toate astea nu vor mai însemna așa mult pentru mine. Atunci totul se va sfârși. Adică atunci când mă voi trezi. Și nu vreau să fac asta. Vreau să dorm, să visez nebunește în continuare.

Când te-am privit prima dată în ochi am văzut inocența ta de copil, tandrețe și nevoia de iubire.  Și te-am iubit. Am fost mereu conștientă că din cauza faptului că totul pare perfect nu va dura decât cât un vis. Când totul se va termina și doar liniștea va fi, doar ochii tăi voi știi că a fost adevărat.

Ca de fiecare dată când ceva sau cineva moare, se naște nostalgia ce caută un suflet, dar al meu e ciudat și chiar dacă e dezordonat e protejat împotriva durerii. Sau asta vreau eu să cred. Fericirea este  un machiaj de zâmbete amabile de când ai plecat și știi că mereu vei fii binevenit în acest loc,  ce nu-l vei uita.

Realitatea e dură, noaptea îmi e frig, brațele tale nu ma pot incalzi… poate asta îți aduce aminte….

Totul a fost un vis…

Leave a Reply

