Leapsa:)

Am primit o leapșă de la Babilon🙂

1. Numește cea mai mare frică a ta.

hm…:-? cred că cel mai tare îmi e frică de moarte.

2. Idealul tau în viață este…

Să ajung acolo unde îmi doresc, să fac ceea ce îmi place.

3. Dorința ta cea mai ascunsa.

Nu îmi țin dorințele ascunse. Probabil cel mai tare îmi doresc să îi mai vizitez pe prietenii mei din Girona, cât mai curând.

4. O persoana pe care o admiri. De ce?

Am avut un coleg rus în liceu și mi-a plăcut la el cum trata toată treaba cu învățatul catalanei. Ignora insistențele profesorilor de al obliga să vorbeasca limba lor și le-a demonstrat că poate ajunge la facultate fară să vorbească perfect catalana și fară să stea cu cărțile pe brațe pe holurile școlii. Studia acasă și atât cât îi trebuia și de multe ori lua note bune. Era al dracului de deștept:))

5. Cel mai frumos cados primit vreodată. (de la cine, dece ți-a plăcut și cu ce ocazie)

hm…toate cadourile pe care le-am primit mi-au plăcut. Dar cred că florile primite de la un fost iubit și cele primite atunci cand am împlinit 18 ani😀🙂

Leapșa merge mai departe la Kmytsu și 1acolo.

2 thoughts on “Leapsa:)

  1. gabriela says:

    vai draga mea si mie mie dor de tine, deabea astept sa te vad, cred ca vara asta trec pe acolo. Alexandra o sa treaca craciunul asta sper sa petreceti bine .

    I miss you :*:*

Leave a Reply

