Definitia iubirii

Ma tot gandeam zilele astea, ce e iubirea de fapt?  De-a lungul timpului diverse persoane mi-au zis ca ma iubesc dar in cazul multora nu am inteles cum inteleg ei de fapt sentimentul asta.

Asa ca, am cautat definitia iubirii. In DEX, iubirea este definita cam asa: faptul de a se iubi, sentiment de dragoste, sentiment de afectiune pentru cineva. Bine, bine, dar pe mine tot nu ma ajuta.😦

Un copil este de parere ca dragoste este cand un batran si o batrana sunt inca buni prieteni cu toate ca se cunosc unul pe celalalt de mult timp. Iubirea este ceva care te face sa razi atunci cand esti obosit…

Shakespeare: “Iubirea este un fum făcut din arborii suspinelor. Purificată, e un foc în ochii celor ce se iubesc. Tulburată, este o mare hrănită cu lacrimile celor ce se îndrăgesc. Şi încă ce mai e? E nebunia cea mai înţeleaptă, fierea ce înăbuşă, dulceaţa ce ne mântuie.” In mare parte sunt de acord…

Am gasit si ceva care se aproprie de ce cred eu ca este iubirea: “Iubirea nu este o relaţie între două persoane. Ea este un stadiu al conştiinţei tale.” (Osho)

Daca as mai cauta as gasi cu siguranta o definitie a iubirii in fiecare om. Pentru ca fiecare o simte diferit. Dar cu siguranta am dreptate cand zic ca iubirea nu exista atunci cand zici ca o simti dar nu esti cu persoana pe care se presupune ca o iubesti, si asta pentru ca nu vrei, nu pentru ca nu ai putea.

Am auzit multe despre iubire… Mi s-a spus si ca iubirea este o roata, un cerc- adica poti alerga in bratele cui vrei tu, fara avea remuscari.

So? Ce este iubirea pentru tine?

3 thoughts on “Definitia iubirii

Leave a Reply

