Despre…multe. Aberații.

Uneori uităm. Și uitarea îi doare pe ceilalți. Rău. Uneori suntem uitați. Atunci doare mai tare. Dar alteori nu ne pasă. Câteodată vrem să uităm și nu putem.

Prietenii sunt alături de noi atunci când avem nevoie. Ceilalți, cei care ne sună doar când au nevoie de noi, sunt doar fantome. Și din păcate avem parte tot mai des de fantome de-astea. Poate și tu ești o fantomă pentru cineva. Poate și tu te folosești de cineva, sau ai făcuto. Cred că facem asta din frică. Ne e teamă să mai oferim încredere celorlalți din cauza diverselor situații în care am fost puși. Poate nu mai știm cum să trăim o prietenie, azi.

Eu una cred că prietenii adevărați sunt cei pe care îi avem din copilărie. Indiferent de ce mi s-a întâmplat, ei au fost alături de mine. Chiar dacă timpul a trecut, ne-am revăzut și prietenia noastră persistă. Poate nu e la fel ca atunci, pentru că am crescut și ne-am schimbat, dar există.

Uneori oamenii care ne cunosc ne judecă pentru faptele noastre, nu ne înțeleg sau noi nu vrem să le înțelegem vorbele, alteori ne dau sfaturi, ne susțin. Viața are suișuri și coborâșuri și cred că trebuie să ne știm limitele, ”să ne vedem lungul nasului”…🙂

Uneori suntem dezamăgiți de faptele celorlalți, dar cu timpul nu ne mai pasă de ce au procedat așa. Timpul trece și ia odată cu el, sentimentele…

Toate se întâmplă cu un motiv anume. Viața ne dă lecții dure uneori dar răbdarea ne ajută. Crede-mă! Visează dar fă-o cu ochii deschiși…🙂

Leave a Reply

