România zilelor noastre…

Yep, am revenit, după o pauză de câteva zile. M-am gândit să povestesc  ce mi s-a întâmplat mie și unor colege într-o vineri acum o săptămână, două.

Ieșim noi frumos de la lucrare, la 4, și ne îndreptăm spre centru, urmând același drum de fiecare zi. Ei bine, în timp ce mergeam, observăm că ne urmăreau doi tipi. Bun, grăbim pasul, grăbesc și ei pasul. Ne oprim să ne așteptăm (eram patru și mergeam două câte două), se opresc și ei. Ne oprim la semafor, se opresc și ei. Traversăm, traversează. Zic în gând ”Jodeeer”!

Mda, bun…ne mai urmăresc ei o bună bucată de vreme până ajung în dreptul nostru și hop îi plesnesc una peste fund colegei cu care eram eu și gata dispar. WTF? E cam de râsu plânsu.  În fine!

Știam eu că în Pitești există urmăritori de-ăștia, pentru că o altă colegă mi-a povestit că pățise ceva de genul când se ducea la cămin și de atunci nu se mai duce singură… Iar o alta a fost ”ușurată” de bijuteriile pe care le avea și de suma de 50 de ron. Frumos, nu?

Asta e România zilelor noastre?😕

2 thoughts on “România zilelor noastre…

  1. / says:

    ati speriat baietii =)) au crezut cn stie ce .. sau de fapt f.probabil s-au plicti de urmarit

    cat despre usurat am auzit si eu de faza asta.. pey situatia este simpla nu esti din cartier ala si din oras naspha sa te plimbi singura seara / noaptea prin diferite cartiere…

    bine ai revenit in realitatea din RO , realitatea cruda a strazii nu ai pile / cunostiinte sau chestii dastea “banale” nu umbla seara prin cartiere cu renume.. poti sa patesti diverse “lucruri frumoase”

    am citit pe aici asa in mare.. ca acu am dat de blog-ul tau din greseala si este interesant..😀

    /<raZy

Leave a Reply

