Dragă TU,

M-am gândit mai bine. Apoi m-am răzgândit. Iar m-am gândit. Și tot așa. Într-un final am ajuns la concluzia că nu. Nu se merită să aștept ceva ce știu că nu voi avea. Renunț și eu la ce simt. Azi îți dau dreptate. Am trăit aproape 3 luni de speranță, de vise, de iluzii deșarte. Ei bine, acum a venit momentul să pun stop tuturor păcălelilor.M-am săturat de minciuni din partea ta și m-am săturat să mă mint singură.

Știm amândoi cum a început totul. Messenger-ul ne-a facut cunoștință prima dată. Eu iubeam pe altul, tu iubeai…ce puteai. Timpul a trecut și pentru mine erai doar unul din tipii ăia de pe mess. Coincidența a făcut ca după mult timp să ne și vedem (nu vreau să-l numesc destin, ar însemna să nu mai cred în el). Același sentiment: erai doar unul din tipii ăia. A doua zi, trebuia să ne vedem dar eu aveam planuri. Și uite s-au mai dus câteva luni.

Eu m-am întors de unde am plecat și ceva mai târziu și tu. Și ne-am revăzut. Ei bine, aici s-a produs schimbarea. Ce să zic…ar fii de prisos cuvintele. A fost frumos, a început ca o nebunie s-a terminat la fel. Dar pe cât de frumos a fost pe atât de dureros acum. Însă știu că o să îmi treacă. Sper.

Da, e prostesc să vorbesc de atât de multă iubire și durere după doar 2-3 luni. Poate nici nu e iubire…dar ce ar fii? Am crezut multe din ce mi-ai zis și azi, cred că am greșit. Crezând că ești sincer am înghițit câteva gogoși. Poate ai fost, nu știu, nu știu ce să cred. Mă înclin mai mult pe partea de minciunele pentru că ce ziceai atunci se bate cap în cap cu ce faci acum. Probabil am fost oarba… Dar de mâine schimb ochelarii…PROMIT! De mâine vreau să mă ridic…

Cu drag,

Isabella.

P.S.: Iubitul meu, rău nu îmi pare de nimic. A fost greșeala mea, știi tu…

One thought on “Dragă TU,

  1. / says:

    nimic nu este mai rau decat sa suferi din iubire… fi tare .. viata merge inainte iar el poate nu merita osteneala ;))

    /<raZy

Leave a Reply

