Pareri de rau?!?

Iubeste-ma, iarta-ma, uita-ma, adora-ma, vorbeste-mi, tine-ma strans la pieptul tau, respinge-ma, iubeste-ma iar, lasa-ma sa fiu libera, zambeste-mi, accepta-ma asa cum sunt, priveste-ma, iubeste-ma, iubeste-ma, iubeste-ma, lasa-ma sa daruiesc, lasa-ma sa iubesc, intelege-ma, uraste-ma, adora-ma din nou, asculta-ma, doreste-ma, alunga-ma, fa ce vrei…dar stii si tu prea bine ca tot la mine te gandesti, stii ca vei cauta privirea mea in fiecare EA din viata ta, stii ca vei vrea sa te intorci si nu vei putea. Intr-un colt de suflet vei simti regretaul…poate. Poate il simti deja…sau poate nu.

^…^

Uneori facem lucruri pe care, mai devreme sau mai tarziu le regretam… EU merg pe premiza: “mai bine sa imi para rau ca am facut ceva decat sa regret ca nu am facut-o”.

Ei bine, pana acum nu imi pare rau de nimic. Stiu ca multi ma judeca pentru unele lucruri pe care le fac, dar putin imi pasa. Cat timp mie nu imi pare rau, nu ma intereseaza ce zice lumea. Celorlalti oricum nu le pasa si vorbesc despre faptele noastre doar din invidie. Lasa-te condus de “gura lumii” si doar TU vei avea de pierdut.

2 thoughts on “Pareri de rau?!?

Leave a comment