Te iubesc!

De cate ori nu am auzit aceste cuvinte …doar ca de cele mai multe ori persoana care imi zicea asta nu simtea cu adevarat. Si asa am ajuns sa nu mai cred in cuvintele astea. Pentru ca, pentru mine, sunt doar cuvinte acum. Si lumea le spune doar pentru ca e foarte la moda sa iubesti cat mai multa lume :)).
Mi se pare atat de greu sa exprimi ceea ce simti prin aceste cuvinte… Am incercat sa mint si eu cu ceva timp in urma, recunosc…am zis cuvintele astea desi nu simteam…si m-am simtit nasol apoi…nu mi s-a parut corect sa ma mint singura si mai ales sa il mint pe cel caruia i-am zis asta.
Azi, simt asta dar mi-e mai greu ca oricand sa ma exprim, sa spun te iubesc! Nu cred cand mi se spune, nu pot sa cred…sau nu vreau.
In concluzie nu cred ca aceste cuvinte ar trebui spuse atat de usor…

Tu crezi in aceste cuvinte?

2 thoughts on “Te iubesc!

Leave a Reply

