Nu sunt perfecta…

Am un pretext,
Ca ie-n context,
Sa ma exprim azi liber,
Caci m-am stresat,S5000225edit
Cu-adevarat, de ce se-ntampla cu tine.
Imi beau cafeaua si incerc sa gandesc,
Ce oare imi mai lipseste,
Dar n-are rost sa-mi pierd timpul si stiu,
Orice femeie greseste.

Nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot,
Nu vreau sa fac frumos cand stiu ca nu are rost,
Sunt incapatanata si imi place asa cum sunt,
Si daca nu-ti convine eu n-am sa plang.

Nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot,
Prea multe complicatii care n-au nici un rost,
M-am saturat de scarbe care doar mint frumos
Si daca nu-ntelegi inseamna ca esti un prost,

Am un pretext,
Ca ie-n context,
Sa ma exprim azi liber,
Caci m-am stresat,
Cu-adevarat, de ce se-ntampla cu tine,
Imi beau cafeaua si incerc sa gandesc,
Ce oare imi mai lipseste,
Dar n-are rost sa-mi pierd timpul si stiu,
Orice femeie greseste.

Nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot,
Nu vreau sa fac frumos cand stiu ca nu are rost,
Sunt incapatanata si imi place asa cum sunt,
Si daca nu-ti convïne eu n-am sa plang.

[pentru ca ma reprezinta…poate unii se simt]

4 thoughts on “Nu sunt perfecta…

Leave a Reply

