Sfarsitul vacantei

Am revenit in sfarsit, dupa o lunga pauza. Ar fii atatea de zis si parca nimic. Sunt oarecum dezamagita de starea in care se afla tara noastra…as zice ca suntem dezordonati dar cuvantul haos se potriveste mai bine. In rest, nimic deosebit. Birocratie multa, prostie din plin, laudarosenie… Se cer prea multe si nu ni se ofera nimic sau prea putin.

Singurele lucruri bune pe care le-am facut in vacanta asta au fost inscrierea la facultate (nu inteleg de ce pe unii ii intereseaza ce am facut eu acolo unde am fost plecata sau de ce am plecat) si revederea celor dragi. Am mai depanat amintiri cu prietenii si am mai invatat cate ceva despre viata.

Mi-e dor de cei ce se afla la 3000 de km distanta dar sper sa ii revad cat mai repede. [os exo de menos locos]

PS: ar fii bine ca cei care se ocupa de transportul public din oras sa cumpere conserve mai mari sau sa rezolve cumva problema asta cu rosiile storcite din autobuzele de la 7 dimineata. (intelegeti voi ce vreau sa spun…)

PS: voi ce ati facut in vacanta? (stiu ca e cam tarziu sa intreb asta dar…asta este:P)

One thought on “Sfarsitul vacantei

Leave a Reply

