Gânduri pentru voi

catsNici nu știu cum să încep. Știu doar că acest articol este pentru prietenii mei din Girona. EI mi-au  fost alături atunci când mi-a fost bine și atunci când mi-a fost greu. De la fiecare am învățat câte ceva și pentru asta le mulțumesc. Poate cu unii dintre voi nu o să mă mai întâlnesc niciodată, dar veți rămâne mereu  în inima mea. Îmi amintesc și acum prima zii de școală aici…eram atât de încrezătoare deși nu știam pe nimeni…

Mulțumesc profesorilor care m-au încurajat de fiecare dată și care au crezut în mine (tecno și  fizică), colegilor nebuni care mi-au acordat încredere (orele alea de desen tehnic cu shakira, fotbal și bârfe despre fete și orele de tecno cu războiul dintre mine, Gemma și băieți), prietenilor cu care am pierdut nenumărate după-amiezi în parcul migdia sau pe ”zid” ;)).

Nu cred că am să uit momentele frumoase petrecute alături de voi, dar nici certurile puerile. Mulțumesc Ionuț (crețu), Deea, Gabriela, Roxana, Gabriel, Cristi, Adelina, Diana, Alexandra, Vali, Mădălina și celorlalți. Am învățat multe de la voi în acești 3 ani în care am crescut împreună și nu regret nimic din ceea ce am făcut.

Îmi pare enorm de rău că plec de aici, mult mai rău decât atunci când am plecat din România în urmă cu 3 ani. Mi-a fost greu să mă acomodez și să câștig încrederea celorlalți. În același timp sunt fericită că mă întorc ”la mine acasă” cum îmi place mie să vă răspund atunci când mă întrebați cum mă simt. Cu cât se apropie mai mult clipa plecării îmi este mai greu să îmi stăpânesc lacrimile deși încerc să fiu veselă… poate nu am să vă mai văd, poate nu am să mai vin niciodată aici …nu îmi vine să cred…tot am impresia că plec doar în vacanță…

Vă iubesc!

P.S.: O să lipsesc o perioadă pentru că în România nu am internet deocamdată.

3 thoughts on “Gânduri pentru voi

  1. gabriela says:

    in primu rand vreau sa va spun ca o sam fie dor de voi, mai ales ca eu am fost una dintre persoanele care va cunoaste de cand ati venit. Im aduc aminte cand Raluka a intrat in clasa nu puteam sa cred ca o sa mai am o romanca in clasa, am incercat sa te ajut cum pot, de atunci ne am facut prietene, am petrecut momente bune , rele, si altele care nu o sa uitam niciodata. sper ca o sati aduci aminte de mine( in momentul asta deja am inceput sa plang :P) ca si cum nici eu nu te voi uita. sper sati mearga tot bine la facultate, o sa iti fac o vizita cun vin prin romania.

    Vreau sa intelegi ce greu e pentru mina sa scriu ce simt, finca nici o data nu miam aratat sentimentele asa de mult. Vreau sa stiti ca o sam fie dor de voi, o sa im lipseasca o parte mica din inima mea, care aduna toti prieteni de aici.

    Va pup si mult succes

    p.d Cine ma duce a cuma cu romani😉

  2. didiiie says:

    faiii astaa:)) ce atatea plansete pe capu nostru… pe cine pierdem noii?! pe Raluca si pe Anca???? PLECATI TU O DATA SA NU VA MAI VAD:))

    Fetele ce sa va spun.. ;;)
    Totul a inceput o zi din septembrie si uite ca deja acum se termina..😦
    Cu bune cu rele neam inteles, am iesit si neam distrat si asta conteaza in viata(:
    Chiar imi pare rau ca plecati, cu totu ca nu am mai vorbit prea mult in ultimu timp, au fost momente foarte bune petrecute alaturi de voi si astea stiti ca nu se pot uita..

    Va doresc un DRUM BUN, multa sanatate si Sarbatori Fericite! :))

    Sper sa ne vedem prin Pitesti cand oi mai veni ;;)

    Tu Raluca vezi ce gagiu bengos iti gasesti :X
    Si tu Anca, sa ma anunti si pe mine cand te mariti(:

    Vam pupat feteleeeeeeeeee:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    (Stiti ca yo mai si glumesc…)
    Bafta!
    Si va mai asteptam pe la noi!

    (CICA) VA IUBIIIM(=

  3. Andreea says:

    ='(

    pff.. nici nu stiu cum sa incep acest comment, stiu doar ca imi vine sa plang, nu vreau sa fie ziua de maine.. asi vrea sa inceapa totul de la inceput, cand am inceput sa mergem impreuna si spuneai, anul vitor in vara cred ca plec, si eu spuneam, mda.. mai este mult timp pana atuncea, o sa stam impreuna multe zile, si uite ca.. nu stiu cum, a ajuns si anul “vitor” si vara, nu imi vine sa cred ca maine deja plecati, au fost multe zile petrecute impreuna, impreuna am ras, impreuna am plans, ne’am mai certat, am petrecut momente unice (:, vreau sa iti multumesc pentru fiecare moment ce am petrecut impreuna, fiecare cuvant, fiecare sfat si fiecare zambet ce am trait cu tine . N-am sa uit niciodata toate momentele astea, asa cum sper sa nu le uiti nici tu.
    Te iubesc enorm, adica va iubesc enorm de mult pe amandoua, si sper sa mai veniti pe acilea in vizita, macar o data pe an.
    Va iubesc, mult mult !

Leave a Reply

