Gașca lui Papuc…

Zilele trecute, un prieten cu care nu mai vorbisem de mult, mi-a propus să scriu despre “gașca” pe care o aveam cu patru ani în urmă. Adevărul este că nu m-am gândit până acum să scriu despre noi.

Am să încep cu a fost odată  o gașca a lui papuc, compusă din vreo 13 persoane  ( Raluca, Anca, Iulia, Diana, Corina, Laur, Cristina, Alexandra, Skipi, Nicu, Alin, Andreea si Matei). Am petrecut momente frumoase împreună și ne amintim cu plăcere (cred; eu da). Din câte îmi spune mie memoria (și sper să nu ma înșele), erau vreo două cupluri  iar un băiat osciala între două fete. [nu dau nume ca mi-e că îmi săriți în cap : ))].

Mergeam pe ”teren” (asa îi ziceam noi, și înca îi zicem), un stadion de la marginea orașului. O ”adevarată aventură” să zic așa, pentru că treceam un pod care abia se mai ținea, sau direct prin râu ( unora le era frică să nu îi ia apa, nu Iulia? -vizionați poza-) și printr-un cimitir.

Existau și mici controverse bineînțeles, doar eram mulți și fiecare cu al său caracter. Oh, și una dintre perechile de indragostiți avea parte de o dragoste cu năbădăi pentru că erau vulcanici amândoi… Și eu aveam parte de prima mea dragoste…aha…[ nu îmi vine să cred că am spus asta : )) ].

Am râs cu mare poftă când am revăzut pozele și mi-am amintit de clipele alea… și asta m-a făcut să îmi fie dor de de ei mai tare ca niciodată. Mi-ar plăcea să redevenim ce am fost, dar ne-am schimbat și nu cred că se mai poate… ce a fost nu va mai fii niciodată la fel.

Dacă vreun fost membru mai are ceva de povestit îl rog să o facă să ne mai aducem și noi aminte.


P.S.1: Vă rog să nu vă supărați că am pus aceste poze xD

P.S.2: Îmi cer scuze pentru că nu am scris de vreo două zile…nu am avut inspirație din cauza emoțiilor :)). Vă anunț că am trecut cu bine peste bac si sunt foarte fericită😀. România, vin acasă și de data asta nu mai scapi de mine! :))afostodata

7 thoughts on “Gașca lui Papuc…

  1. iulia says:

    Eram cei mai “true” ce sa mai discutam, frumoase vremuri, copilarii, avem amintiri frumoase, primul nostru revelion impreuna atunci a fost, in perioada aia, pierdeam vremea numai pe “teren” dupa cum spuneai si tu, era frumos atunci, acum sunt alte vremuri, am crescut… ne-am mai maturizat, chiar daca unii nu prea dau dovada de asa ceva( nu vreau sa fiu rautacioasa, decat realista, cine se simte o sa se atace😉 ). Sa ma gandesc la o intamplare haioasa😕 singura chestie care mi-a venit acum in minte: Eram toti, in jur de vreo 10-12 mai lipseau parca, la diana, sa vedem niste poze, pe vremea aia daca veneai cu un baiat in casa era crima si pedeapsa :)) toate bune si frumoase pana apare tatal dianei, toti, care incotro apuca,sa fim toti la usa, pana sa ajungem sa iesim din sufragerie, tatal dianei intrase deja, supriza, 10-12 copii in casa, care mai de care mai ratutit, ca de, “ne-a prins”… n-a avut urmari prea grave, decat o mica morala, dar oricum cine stie sigur isi aminteste si pot spune ca este destul de amuzanta povestioara. V-am pupat!

  2. Ce vremuri…ce vremuri…”si totul se va termina cand pleci in Spania?” :))

    “Si tu Matei…numai de limbi stai toata ziua” (ti-aduci aminte Anca? :)) )

  3. Uqtzik says:

    lasa pisule…hai sa profitam de zilele care ne-au ramas;):D s-apoi vin eu pe la voi in vizita…stai u linistita ca nu scapi:))

  4. Andreea says:

    ce frumos :’)
    o sa imi fie atat de dor de voi =(
    promit ca o sa citesc TOAAATE posturile🙂

    :X

Leave a Reply

