Diverse personaje

atatacapuai

Nici nu știu de ce scriu. Nici nu știu ce vreau să scriu și nici cum să încep. Știu doar ca am chef să scriu. Am chef să fiu răutacioasă, drept pentru care azi, am să îi critic pe tipii ăia care în momentul în care se află în fața tastaturii se cred bărbați. Da, tipii ăia care nu te cunosc, și dupa ce îți zic că au id-ul, citez, ” de la un băiat”,  te întreabă dacă faci sex. Poate vi s-a întâmplat și vouă vreodată, fie și cu o tipă. Mie des în ultima vreme. Și sincer, mi se par penibili. Nu știu cum naiba ajunge id-ul meu la ei, cine este binevoitorul, și nici nu mai contează acum. Am noroc că exista opțiunea ignoratului.

Recunosc, că am câțiva prieteni pe care i-am cunoscut, acum câțiva ani pe mess, pe care i-am întânit sau nu (doar pe unul cred ca nu l-am întalnit că nu s-a putut până acum, dar avem timp ) și cu care țin legătura. Voi ce credeți despre persoanele care se poartă așa cum am descris eu mai sus?

E aiurea când, un om care ți-ar putea fii tată te întreaba dacă vrei să te întâlnești cu el. Am ajuns să fiu nesimțită cu ei, pentru că nu ii suport, și le zic direct ce cred. Aaa, și mai sunt tipii ăia de 17, 18 sau 19 ani cu care am vorbit de două ori pe mess și nu mai pot de dorul tău. Care dor nu știu, că ei nici nu te cunosc, ești doar un personaj…sincer, mi-e milă de ei. Oare nu se gândesc la cum se poartă? În ce stare ne-a adus mess-ul ăsta. Cred că e de la criză: mulți șomeri n-au ce face sau din cauza faptului că mulți se simt nesiguri în viața reală și manifestă necesitatea de a se comporta așa pentru a-și forma o părere mai bună despre ei înșiși.

One thought on “Diverse personaje

Leave a Reply

