Moartea lui Venus

la_muerte_de_venusAzi am să scriu despre o carte pe care am citito cu ceva timp în urmă dar care a avut un impact destul de mare la adresa mea: “Moartea lui Venus” (Care Santos, “La muerte de Venus”). Era prima dată când citeam o carte cu fantome și crime și mi-a plăcut enorm.

Povestea începe cam așa: după moartea unei bunici, Monica moștenește o casă și  decide să se mute acolo împreună cu soțul ei Javier. Fata este însărcinată și urmează să nască în curând o fetiță. În momentul în care încep lucrările de modernizare apar și diverse fenomene inexplicabile: un miros înțepător în sala principală, diferențe de temperatură între o cameră și o alta și un ficus din curtea casei nu poate fii smuls din pământ, ca și cum s-ar opune. Într-un final reușesc să scoată ficusul și la rădăcina lui găsesc un bust de marmură al lui Venus. Pentru Monica atunci începe o aventură dramatică care o conduce către un univers paralel, cel ce separă lumea viilor de a morților și care o introduce, cu ajutorul timpului, într-o viața anterioară unde s-a produs o crimă. Este o poveste cu fantome, crime și istorisiri din trecut.

O recomand celor cărora le plac astfel de povești și aștept să îmi povestiți dacă v-a plăcut (celor ce au citit-o sau o vor citi), de aceea am ales să nu povestesc sfârșitul.🙂

P.S. 1: mâine incepe bacul!!! Bafta viitori studenți!🙂

P.S. 2: Sper să-mi recomandați și voi cărți.🙂

One thought on “Moartea lui Venus

  1. citeste “En el camino” de Jack Kerouak, “La trilogía de Nueva York”, de Paul Auster, “Tombuctú” de acelasi autor (asta sunt convins c-o sa-ti placa), si ca lectura usoara de vara poti sa citesti “Portarit of an artist” de James Joyce si “Madame Bovary” de Gustave Flaubert🙂

Leave a Reply

