Curcubeu

curcubeuVoi credeţi în noroc? Eu da…şi să va spun şi de ce. Mă aflam pe o bancă din holul facultăţii unde dădeam bac-ul. Ultima zi. 10.30. Peste jumătate de oră urma să intru în sală pentru a susţine ultimele două examene. Stăteam şi repetam formule:)) cu o colegă şi deodată îmi arunc privirea pe podea iar ce am zărit m-a uimit complet.  Un curcubeu cam de 1 metru lungime şi vreo 20 cm lăţime reflectat cine ştie de unde.

Era prima dată când vedeam culorile curcubeului aşa de intense şi aşa de aproape. Mă uit în jur dar nu erau prea multe geamuri si nici nu erau colorate… lumini nici atât că eram în plină zi. Îi arăt colegei şi  îi zic, mai  în glumă mai în serios, că o să ne aducă noroc şi o să ne meargă bine la bac ( aveam două examene, unul după altul fără pauză…fizică şi tecnologie…).

Si aşa a fost, chiar ne-a mers bine amândurora (nu ştiu dacă din cauza curcubeului sau  nu xD) chiar dacă mie îmi era foarte frică la fizică, şi ea nu stătea prea bine cu formulele :)

Vouă vi s-a întâmplat vreodată ceva de genul ăsta?

3 thoughts on “Curcubeu

  1. 1acolo says:

    noroc … cam rar la mine :)) îmi place blogul tău … e interesant și captivant … episoadele din viata ta ii dau farmecul aparte :p ești un fel de Alice (de la ProTv) :* ce de emoticoane am folosit :))

Leave a Reply

