O năzbâtie

Așa cum am zis în prima mea postare, am să povestesc o întamplare amuzantă din viața mea. Recunosc că râd cu lacrimi de fiecare dată când tata îmi povestește acel moment. Aveam un an si câteva luni când tata ne-a lăsat singure pentru câteva minute. Iar ingenioasa mea soră, care avea  cam doi ani de experientă de viată în plus, s-a gândit să îmi facă…baie, așa cum văzuse ea la mama. Zis și făcut. Caută în camară și ia de acolo niște faină, apoi sticla mea cu lapte, niște apă, mă pune să mă așez în mijlocul bucătăriei si trece la treabă. Lapte, apă și faină in capul meu și rezultatul a fost… niște “aracet”. Iar eu eram super happy si râdeam și mă jucam cu papușa mea. Când tata a sosit a rămas…hm….surprins ca să zic așa. Cred că era ultimul lucru la care se gândea. În plus, am distrus ce aveam noi atunci pe jos. Dar dacă eu eram fericită, ce mai conta? ( Săracul meu păr…)

Voi aveți vreo întamplare d-asta haioasă?

2 thoughts on “O năzbâtie

  1. iulia says:

    Faza asta nu mi-ati povestit-o niciodata, oricum ma amuza foarte tare, amintiri din copilarie, anca cred ca era foarte fericita de isprava, iar pentru tine era ceva nou :)), mi te si imaginez :)). Te pup :*

  2. alex says:

    poi ralu…:)) mi te imaginez cu asa ceva in par acum la 18 ani…ai face mare scandal daca s-ar intampla asa ceva…eu…ceva haios…hmmm ma jucam pititea si am scapat intr-o groapa cu multe furnici…:-j iti dai seama k nu am mai scapat viu de acolo…;))

Leave a Reply

